Serviceavtale

Økt driftsikkerhet og mindre risiko med serviceavtale.
Vårt mål er å gi gode råd og god service i alle ledd. Derfor tilbyr vi bl.a. å sette opp en tilpasset serviceavtale og vedlikeholdsprogram som kan bidra til at dine instrumenter og løsninger fra oss holder seg i drift, leverer innenfor spesifikasjon og får lengre levetid før de må oppgraderes eller byttes ut.
Avhengig av behov og utstyr du har kan du f.eks. velge mellom Standard-kontrakt som inkluderer sjekkliset og punkter for eget rutinemessig renhold og vedlikehold og en årlig service med inspeksjon, forebyggende vedlikehold og evt. kalibrering av utstyr, eller en Pluss-kontrakt som i tillegg dekker delekostnader og bytte av slitasjedeler iht. anbefalinger.

  • Beskytt investeringen din

Uansett hvor mye du bruker ditt instrument, vil vi hjelpe deg å beholde dette i god stand for å sikre din investering. 

  • Kortere repsonstid

Vi vet at det noen ganger haster.
Derfor har vi som mål å deg et svar på spørsmålet ditt innen 24 timer.
Du får hjelp fra virkelige mennesker, ikke fra en chatbot. 

  • Kvalifiserte servicemedarbeidere 

Vi sørger for grundig opplæring av servicemedarbeidere opg produktsjefer, det er grunnlaget for vår flinke serviceavdeling. Opplæring og kvalifisering skjer ute hos våre leverandører og internt hos oss selv. 

  • Service på stedet 

Vår serviceavdeling har kompetanse på alle instrumenter vi forhandler og trekker inn våre leverandører ved behov. Hvor enn du er lokalisert vil vi kunne hjelpe deg med service hos deg: Via Teams/ skjermdeling, ved besøk fra Labolytic, eller besøk fra produsenten.

STANDARD-kontrakt 

  • Ett service-besøk på stedet årlig 
  • Status- / servicerapporter 
  • Kalibreringssertifikat (der dette er relevant)
  • Arbeids- og reisekostnader 
  • Svar på serviceforespørsler innen 24 timer 

UTVIDET-kontrakt 

  • Ett service-besøk på stedet årlig 
  • Status- / servicerapporter 
  • Kalibreringssertifikat (der dette er relevant)
  • Arbeids, reise- og delekostnader for vedlikehold og reparasjoner 
  • Firmware- og programvareoppdateringer 
  • Svar på serviceforespørsler innen 24 timer 

Ta kontakt om serviceavtale

Fyll ut skjemaet og vi kontakter deg i løpet av en virkedag.